Održan 3. stručni skup projekta vršnjačkog mentoriranja Kako “čitati” lokalnu kulturnu i umjetničku baštinu?

U petak, 16. veljače 2018. održan je 3. stručni skup projekta vršnjačkog mentoriranja u organizaciji Centra za cjeloživotno obrazovanje Odsjeka za povijest umjetnosti u Rijeci, Građevinske tehničke škole Rijeka i Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci. U projektu naziva Kako ‘čitati’ lokalnu kulturnu i umjetničku baštinu? sudjelovali su učenici 3. i 4. razreda srednjih škola s područja Rijeke i Primorsko goranske županije te studenti 2. godine diplomskog studija, nastavničkog smjera povijesti umjetnosti u Rijeci. Studenti su mentorirali učenike u njihovim istraživanjima na teme iz lokalne kulturne i umjetničke baštine. Rezultate zajedničkoga rada, koji se provodio između studenog 2017. i siječnja 2018., učenici su prezentirali na završnome skupu 16. veljače (program skupa). Projekt i skup su sufinancirali Filozofski fakultet u Rijeci i Primorsko-goranska županija.